Kjære Let's deal-kunde

Følelsen av en god deal

Følelsen av en god deal

Gå tilbake

Hos Let’s deal går tankene våre ut til alle som er berørt av coronavirus (COVID-19), og vi er opptatt av å gjøre alt vi kan for å opprettholde sikkerheten til våre kunder, ansatte og selgere. Som en verdsatt Let’s deal kunde, ønsker vi å dele noen av de grepene vi nå tar - enten du allerede har kjøpt en deal eller vurderer å gjøre det - for å gi deg den fleksibiliteten du trenger i løpet av disse usikre tider.

For det første utvider vi gyldighetstidene for eksisterende kampanjer for å gi deg en utvidet periode du kan benytte deg av kampanjen. Du kan til enhver tid gå inn på mine deals for å holde deg orientert over hvilke datoer som gjelder. På grunn av rådende omstendigheter påvirkes oppgitte leveringstider grunnet begrenset kapasitet i transportbransjen.  Vi beklager forsinkelser som eventuelt oppstår.

For det andre holder vi en tett dialog med alle våre samarbeidspartnere for å måle innvirkningen av hvordan viruset påvirker deres virksomhet og iverksette tiltak der det lar seg gjøre. Hvis avtalen, turen, konserten eller begivenheten din må avbestilles, vil kundesupportteamet vårt forsøke å hjelpe deg.

Hvis du har spørsmål om våre refusjonsregler eller noe annet, kan du som alltid benytte vårt kontaktskjema på hjemmesiden eller sende en mail til support@letsdeal.no. For spørsmål om en av våre samarbeidspartnere holder åpent, vennligst ta direkte kontakt med virksomheten det gjelder.

På vegne av hele Let’s deal familien vil jeg takke deg for at du setter din lit til oss og støtter lokale virksomheter. Vi er opptatt av å jobbe gjennom disse utfordrende omstendighetene sammen med deg og håper situasjonen vil bedre seg innen rimelig tid

Mvh,
Fredrik Dobber
Daglig leder, Let’s deal